Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Beautiful day

Av Natsuame - 14 april 2010 17:00

Hej hopp! <3

Det är verkligen en fin dag idag, inte så jätte varm men solig och trevlig.

Matten var väl sådär, vi gick igenom typ fem olika delar på andra kapitlet som ska vara klart till nästa gång eftersom vi ska ha prov då, "yay". Isch, jag förstår andra kapitlet nätt och jämt men första kapitlet med graf-helvetena är jag lite ringrostig med, mjon!

If you can't break them, destroy them and if that doesn't work either you could always eliminate them ;)


Tror jag ska kolla lite mer på Ally Mcbeal snart och städa min garderob!

“I don't want what I want, and I want what I don't want, and to complicate it even more, I don't even know what I want or don't want!” – Ally

 


~Natsuame~  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natsuame - 23 april 2010 19:09

Hej hopp! Jag har börjat skriva på min gamla blogg igen om ni undrade, men jag kommer nog har kvar den här ett tag till och förmodligen kommer jag variera lite då och då mellan bloggarna. Så vi ses på båda sidorna :) Addio!   ~Natsuame~ ...

Av Natsuame - 18 april 2010 15:21

Alright, story time ;) Hope you read this Steff <3 Paint War   Seth walked up to Gene who were staring at the white uncolored wall with a frown. “So have you decided which color you want to paint?” Gene shoot a interest...

Av Natsuame - 18 april 2010 13:58

Hej hopp! Nu är jag lagt upp länken till denna blogg på min vanliga blogg, oh my. Men det känns lite som jag kommer sluta blogga här snart och återvända till min gamla blogg, haha. Men när jag gör det säger jag till ;)   Hela morgonen (nästan...

Av Natsuame - 18 april 2010 00:03


Hello! Gah! Jag är sååå trött! Anledningen till det är att jag har gjort sjukt mycket i dag, jag har bland annat pluggat matte (till matte provet), åkt till Ikea med mamma och monterat ihop min nya bokhylla och byrå! Jag är glad... mamma är extr...

Av Natsuame - 17 april 2010 12:51


Linjära funktioner och grafer my ass! Jag älskar matten, men hallå! This sucks!! Kan vi inte bara ha prov på algebra? pretty please? ... no?... I didn't think so cheapcake!! (kechi)        ~Natsuame~ ...

Ovido - Quiz & Flashcards